VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen over onze cadeau- en kerstpakketten:

Hieronder vindt je een lijst waarin veel gestelde vragen over onze cadeau- en kerstpakketten zijn opgenomen. Staat jouw vraag er niet bij, stuur dan een e-mail naar info@completecadeau.nl of neem telefonisch contact met ons op.

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

De minimale bestelhoeveelheid of besteleenheid staat per pakket aangegeven. Minder pakketten nodig? Neem dan contact met ons op.

Is het aanvragen van een offerte voor cadeau- & kerstpakketten gelijk aan het plaatsen van een bestelling?

Nee, onze offertes zijn altijd vrijblijvend. Pas wanneer je akkoord geeft op de vrijblijvende offerte en deze correct ingevuld en ondertekend naar ons terugstuurt, is het een officiële bestelling van cadeau- & kerstpakketten. Het terugsturen van de offerte kan per post, of per e-mail.

Wat is de uiterlijke besteldatum voor de kerstpakketten?

Je kunt tot enkele dagen voor de kerst nog bij ons bestellen, maar let op: de kans is groot dat de meeste pakketten dan niet meer voorradig zijn. Wij doen in dat geval ons uiterste best om een passende oplossing te vinden. 
Indien je na 10 december wenst te bestellen, raden wij je aan telefonisch contact op te nemen. Dan kunnen we aangeven of de voorraad van het door jou gekozen kerstpakket toereikend is om aan je wensen te voldoen.

Is mijn pakket wel op voorraad?

Wij maken de cadeau- en kerstpakketten op maat. Als een artikel niet meer voorradig is, bieden wij een goed en passend alternatief aan.

Kan er ook een eigen kaart of product in het pakket verpakt worden?

Dat is zeker mogelijk. Lever dit wel op tijd aan, zodat wij nog tijd hebben om het toe te voegen aan het pakket voordat alles is ingepakt.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen zijn exclusief btw. In het bestelproces wordt de btw getoond.

Ik heb al besteld, maar ik wil nog extra pakketten bestellen. Kan dat?

Het is uiteraard altijd mogelijk om een extra bestelling via onze website te plaatsen. Je kunt bij een extra bestelling ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen dan kijken of het mogelijk is om de lopende bestelling aan te passen naar de nieuwe aantallen.